E fa'afefea ona fa'amama lelei le fa'ato'aga moa?

E tatau i faifaatoaga uma ona iloa le taua o lefaatoaga moafa'ama'i fa'ama'i, ole fa'amama moa 9 auala e fa'apea:

1. Fa'amama mea fafaga fale moa e alu i fafo o le fale: e aofia ai paelo fafaga, tu'u vai, upega palasitika, matauila, vevela, lavalava faigaluega ma isi meafaigaluega, ma isi. fulu, soot, etc., faamama le taualuga, puipui, faitotoa ma faamalama, ma isi mea. Ia leai se pefu o le fale.
2. Fa'amamāina o lefaatoaga moafa'amamāina o le eleele ma puipui o faitoto'a ma fa'amalama, ma isi mea, mea faigaluega ma fafo atu o le fale ma fa'amago fa'ama'i fa'ama'i, fufulu mama i le vai ma fa'amamago i le la;mana'omia le eleele e aunoa ma se vai tu, soo se mea i totonu o le fale e tatau ona fufulu i ai, leai se palapala e pipii.Fa'apitoa i le pefu i luga o le taualuga e salu ma fa'amama mai le pito i luga i lalo, ma fa'amama le masini pe a mae'a le eleele.

https://www.retechchickencage.com/new-design-automatic-a-type-4-tiers-160-birds-layer-chicken-cage-product/
3. Toe faʻaleleia galuega e toe faʻaleleia ai mea faigaluega, toe faʻaleleia le moega upega, toe faʻaleleia le taamilosaga ma mea faʻavevela, meafaigaluega e faʻamautinoa ai le itiiti ifo i se isi vaega o moa, a leai e tatau ona sui, faʻaleagaina matauila e sui uma.
4. Pulea o le siosiomaga ina ia aveese otaota mai alavai i fafo atu o le fale;aveese vao i autafa o le fale;ina ia lamolemole le alavai ma e le afaina ai le ea.
5. Fa'amama i fafo toe fa'aleleia le auala ma fa'amama le fale, ina ia leai ni otaota moa, fulu, lapisi.
6. Saunia le fa'ama'i fa'ama'i e fa'anofo ai masini ma mea faigaluega i totonufale moa, tapuni faitotoa, faamalama ma pu ea.E mana'omia le tapuni lelei e aunoa ma le tafe mai o le ea, ma saunia mea fa'ama'i fa'ama'i ma vaila'au.

fale moa moa
7. Fa'amama le fale moa e ala i le sasaina o le fa'amama, fa'amama le 10 itula pe a uma ona fa'amama, ma tapuni faitoto'a ma fa'amalama i le 3-4 itula pe a uma le ea.Filifili ni fa'ama'i fa'ama'i lelei ma le pala mo luga uma o puipui o le fale moa ma moega upega.Fa'atulaga fa'atatau i fa'atonuga.Fa'aaoga le 3% vai vevela vai sua sua pe sausau le limu vave ile eleele.
8. Fa'apipi'i meafaigaluega pakete inuina meafaigaluega i totonufale, fa'apipi'i mea fa'avevela.Ta'avale meafaigaluega ma lavalava faigaluega i totonu o le fale.

fale moa
9. fumigation disinfection tapunia faamalama, faitotoa ma savili, siaki pe o le vevela ma le susu e fetaui ma manaoga.O le filifiliga sili o le formaldehyde malosi ma le potassium permanganate fumigation method, e mafai foi ona e filifilia le matou fumigation o le upega, 360-tikeri fumigation e aunoa ma ni pito oti, e leai ni pito oti, siama, mold, fungi, viruses, maua se aafiaga malosi fasioti tagata.

Ua matou i luga ole laiga, o le a se mea e mafai ona ou fesoasoani ia te oe i le aso?
Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881

Taimi meli: Sep-02-2022

Matou te ofoina atu faʻapolofesa, tamaoaiga ma faʻatinoga soultion.

FESOASOANI TASI I LE TASI

Auina mai lau savali ia i matou: